wtorek, 13 września 2011

Szkoła .

Ech .. Zastanawiam się czy nie biorę sobie za dużo na głowę ... Szkolny sklepik, szkolna strona internetowa, gazetka szkolna, wybory do samorządu szkolnego...  Zdecydowanie za szybko mija mi dzień, nie ogarniam wszystkiego... Dziś zamiast uczyć się na historię poszłam spać, później pojechałam do miasta, a teraz ślęczę nad lekcjami... Mam teraz żal do samej siebie i jestem na siebie ogromnie zła, że nie potrafię powstrzymać się od przyjemności ... Muszę jakoś zorganizować sobie plan dnia. Najpierw lekcje, nauka, a potem przyjemności, a nie odwrotnie !
A tak poza tym to wczoraj z moją przyjaciółką urządziłyśmy sobie mini sesję nad jeziorem. Oto kilka zdjęć :















a tu moja kochana Paulinka ♥

i jak podobają się zdjęcia ? ;>  mam nadzieję, że tak ;)
a co u Was ? Jak w szkole ? 




6 komentarzy:

  1. a o co chodzi z tym sklepikiem szkolnym? jaką funkcję tam pełnisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że bierzesz czynny udział w życiu szkoły, ja chyba też muszę zrobić sobie jakiś plan dnia..

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas jest facetka, która sprzedaje :) to faktycznie duży obowiązek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post! Love the images!


    Love Patricia
    http://www.awonderingstar.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. takie zdjęcia na spontanie są zdecydowanie najlepsze ;-)
    patrząc na nie tęsknie za ciepełkiem :<

    OdpowiedzUsuń