poniedziałek, 23 stycznia 2012

Powrót!

Uch... Czasu trochę minęło odkąd tu ostatnio pisałam... Ale powracam! Po dłuższej przerwie, ale powracam ;)
No więc u mnie się trochę działo. Wraz z nowym rokiem, pożegnałam wszystkie sprawy z zeszłego roku. Zapomniałam o Arturze, co wychodzi mi na dobre :)
Z nowym rokiem wprowadzam kilka zmian w związku z moją osobą, a mianowicie, zamierzam spotkać się z Sebastianem- moim internetowym przyjacielem. Chociaż w sumie to ktoś znacznie bliższy dla mnie niż przyjaciel. Nie jest mi obojętny, ja jemu też. Uwielbiamy się ;) Pisząc z nim niejednokrotnie odnosiłam wrażenie, że się w nim zakochałam.  Ale czy to możliwe? Zakochać się w kimś kogo zna się tylko poprzez rozmowę przez GG? Kogo tylko widziało się na kilku zdjęciach? Nie wiem... W czwartek spotkanie, a ja tak panicznie się boję! Dziewczyny! Pomóżcie mi. Jak mam przezwyciężyć strach?
Z góry dziękuję za pomoc ; ))

21 komentarzy:

  1. to powodzenia w pisaniu po powrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem jak Ci pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Również obserwuję.. Mi ferie się nie kończą, ja jestem chora..
    W poście mówiłam o zwolnieniu lekarskim.. Ferie mam dopiero 1 3lutego.. Heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem już twoje rozkojarzenie.. Heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bój się :D na pewno będzie dobrze :)
    + również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za obserwację oczywiście się rewanżuję i mam nadzieję , ze będziesz wpadała częściej ;)

    A co do twojego wpisu to myślę , że zakochanie się w kimś z kim się tylko pisało jest możliwe bo znasz go z charakteru - no chyba , że podaje się za kogoś kim nie jest ;)
    Spotkaj się z nim , niczym się nie martw i baw się życiem bo później będziesz żałować ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej super że piszesz dalej bo wcześniejsze wpisy są fajne.
    A co do tego chłopaka to nie wiem. Moja mama mówi mi zawsze że nie wiadomo z kim piszesz, może być to 40-latek a nie np. jak podaje 15-latek. Zastanów się czy się z nim spotkać.

    P.S. Zapraszam na mojego bloga:

    http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/
    http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/
    http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w pisaniu po powrocie .;)
    Ja zdjecia robię lustrzanką cyfrową canon EOS 1100D .;) - http://cameya.blogspot.com/p/czym-robie-zdjecia-canon.html - tu jest fotka i obiektywy .;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok, bo się przestraszyłam że pójdziesz z kimś kogo nie widziałaś na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! Może się poobserwujemy? http://karo-just-me.blogspot.com Polub mnie również na Facebooku. :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia !
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam za Ciebie kciuki. Postaraj się odetchnąć i być taka jak zawsze. Przecież dla tego Cię polubił. Może myśl o czymś ciekawym. Nie planuj nic tylko potraktuj to jak zwykłe wyjście. Ja też zawsze się bałam ale dawałam radę.

    Dodam do obserwowanych. Napisz jak ci poszło .

    OdpowiedzUsuń
  13. wystarczy że będziesz wyluzowana i zachowywała się spokojnie i naturalnie , jak zawsze , a wszystko pójdzie idealnie ;)
    powodzenia ;)
    + obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ciesze sie ze powrocilas ;P
    super blog :))
    obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie dobrze ! Mozna sie zakochac przez gg ;) wiele razy tak się zdarza?

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam w identycznej sytuacji co ty . Też się zakochałam w kimś z kim rozmawiałam tylko przez gg lub sms'y . Uwierz że można się zakochać w kimś w taki sposób ;) Choć z perspektywy czasu obawiam się że to raczej było złudzenie . . Na początku wszystko było okej , ale później po pewnym czasie zdałam sobie sprawę że on wcale nie jest taki jak mi się wydawało . Mam nadzieje że Wam pójdzie lepiej niż mi :)) A co do spotkania to się nie martw , wszystko będzie dobrze ! Sama się trzęsłam ze strachu w drodze na spotkanie i jeszcze w trakcie jego ! Ale dzięki temu zostałam kilka razy przytulona bo myślał że mi zimno ^^
    Trzymam kciuki !:*
    Dodaję do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję, że opiszesz wrażenia po spotkaniu i że przebiegło tak jak myślałaś, a nawet lepiej ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. wczoraj rozpoczal sie giveaway, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń