niedziela, 20 maja 2012

wakacje tuż tuż ;)

Hej wam ;) Dzisiaj taka ładna pogoda, a ja siedzę w domu, nie mam ochoty na siedzenie w słońcu. Opalałam się przez jakieś pół godziny, ale zrezygnowałam. A przy okazji chciałabym zapytać was o zdanie. Co sądzicie o moim stroju ?



Nie wiem czy pasuje on do mojej figury, bo nie mam za dużego wcięcia w talii. A przy okazji, nie wiecie co zrobić, aby je mieć ? ;)
W szkole dużo sprawdzianów, nie wyrabiam... Wszystko się z wszystkim pokłada. Czekają mnie 3 sprawdziany z całego roku. Nie wiem jak to ogarnę. Do tego ćwiczenia z WOSu i historii. Ehh, ci nauczyciele poszaleli. Wy też tak macie ?

4 komentarze:

  1. o jej. Historia;( też będę mieć sprawdzian, lecz z całego średniowiecza z histy;(
    Strój kąpielowy bardzo ładny i bardzo ładnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łandie w nim wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Masz bardzo ładną figurę :)


    http://zuki-berlin.blogspot.de/
    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń